Η αγορά των οχημάτων αναψυχής (RV ή caravan) παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία επισκεπτών και εκθετών στις δύο σημαντικότερες εκδηλώσεις του κλάδου, στις οποίες συμμετείχε η Stellantis.
Οι εκδηλώσεις αυτές είναι το Caravan Salon Düsseldorf – που φιλοξενήθηκε από τις 28 Αυγούστου έως τις 4 Σεπτεμβρίου – και το Salon des Véhicules de Loisirs στο Παρίσι, που πραγματοποιήθηκε από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου. Τα στοιχεία πλησιάζουν τα προ πανδημίας επίπεδα μιας αγοράς που βιώνει πλήρη ανάκαμψη.
Πρόσφατα, η Stellantis – με τη μάρκα Fiat Professional – έλαβε μέρος στο Salon des Véhicules de Loisirs στο Paris Le Bourget. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκινούμενα της Ducato σε μια ειδική περιοχή δοκιμών. Ο Όμιλος ήταν επίσης παρών στο Düsseldorf, όπου το πολυσύχναστο περίπτερο του υπήρξε σημαντικός πόλο έλξης και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις και τους μετατροπείς. Για πρώτη φορά, οχήματα από τέσσερις διαφορετικές μάρκες – Fiat Professional, Citroën, Peugeot και Opel – εκτέθηκαν όλα μαζί. Μια πρωτόγνωρη απόφαση, που ελήφθη για να αναδείξει την ικανότητα του Ομίλου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας πελατειακής βάσης με μεγάλη ποικιλία, διατηρώντας το επίπεδο αριστείας στο οποίο διακρίνονται οι μάρκες της.
Η ιδέα «οικογένεια για οικογένειες», που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του Caravan Salon, ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική Stellantis, της οποίας η διευρυμένη πλέον γκάμα στοχεύει όχι μόνο να εδραιώσει την ηγετική της θέση, αλλά και να επεκταθεί σε νέα τμήματα στον κλάδο των caravan. Η Stellantis αναπτύ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency