Η Nissan θα χρησιμοποιήσει χάλυβα χαμηλής περιεκτικότητας σε CO2 και «πράσινο» αλουμίνιο της Kobe Steel για την κατασκευή των μοντέλων της.
Η Nissan Motor Co., Ltd. και η Kobe Steel, Ltd. ανακοίνωσαν ότι η Nissan σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει το Kobenable Steel*1 για την κατασκευή μοντέλων της τελευταίας, από τον Ιανουάριο του 2023 και μετά. Ο χάλυβας Kobenable, που διατίθεται στο εμπόριο από την Kobe Steel, μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2 στη διαδικασία της υψικαμίνου. Η Kobe Steel θα προμηθεύει επίσης τη Nissan με φύλλα αλουμινίου κατασκευασμένα από πρώτες ύλες «πράσινου» αλουμινίου. Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που το Kobenable Steel θα χρησιμοποιηθεί σε οχήματα μαζικής παραγωγής.
Η Nissan στοχεύει να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων της*2 έως το 2050. Δεδομένου ότι περίπου το 60% του βάρους ενός οχήματος αποτελείται από χαλύβδινα μέρη και περίπου το 10% του βάρους του αποτελείται από μέρη αλουμινίου, η χρήση «πράσινου» χάλυβα και του «πράσινου» αλουμινίου είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά την κατασκευή εξαρτημάτων, η οποία αποτελεί μέρος του κύκλου ζωής του οχήματος.
Επομένως, η απόφαση των εταιρειών να χρησιμοποιήσουν το χάλυβα και το αλουμίνιο για οχήματα Nissan οφείλεται όχι μόνο στις σημαντικές μειώσεις των εκπομπών CO2 αλλά και στο ότι μπορεί να επιτευχθεί το ίδιο επίπεδο υψηλής ποιότητας με τα συμβατικά προϊόντα.
Τα μοντέλα της Nissan θα χρησιμοποιούν το Kobenable Premier, το οποίο μειώνει κατά 100% τις εκπομπές CO2 κατά την κατασκευή μέσω της …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή
© Newsmag.gr 2024. Design by The Design Agency