Τούς 117,6 εκατομμύρια συνδρομητές “έπιασε” το Netflix

Με ταχύτατο ρυθμό αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε όλο στον κόσμο, φυσικά και στην Ελλάδα, φθάνοντας το εκπληκτικό νούμερο των 117,6 εκατομμύριων στην αρχή του 2018. Η εξέλιξη αυτή, που ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών, ώθησε για πρώτη φορά τη χρηματιστηριακή αξία του Netflix στη Wall Street πάνω από τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

 

Μόνο στο τελευταίο τρίμηνο του 2017 η εταιρεία «έκλεισε» δύο εκατομμύρια περισσότερους συνδρομητές σε σχέση με τις αρχικές εκτιμήσεις, τριπλασιάζοντας τα κέρδη της, με το Netflix να έχει πλέον εισχωρήσει σε πάνω από τα μισά αμερικανικά νοικοκυριά με ευρυζωνική σύνδεση και «χτίζει» ολοένα μεγαλύτερη πελατειακή βάση σε 190 χώρες, επενδύοντας δισεκατομμύρια δολάρια στην παραγωγή νέων ταινιών και σειρών.

Στο τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2017 το Netflix κέρδισε σχεδόν δύο εκατομμύρια νέους συνδρομητές στις ΗΠΑ και άλλα 6,4 εκατομμύρια στον υπόλοιπο κόσμο.

«Το Netflix ρίχνει όλο και περισσότερα χρήματα για τη δημιουργία περιεχομένου και αυτό μεταφράζεται άμεσα σε περισσότερους συνδρομητές. Βλέπει μια τεράστια ευκαιρία και κινείται όσο γρήγορα μπορεί, για να την εκμεταλλευθεί», δήλωσε ο αναλυτής Ρίτσαρντ Γκρίνφιλντ της BTIG, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

H εταιρεία προτίμησε να χρεωθεί ζημιά 39 εκατ. δολαρίων, όταν σταμάτησε τη συνεργασία της με τον ηθοποιό Kevin Spacey, μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε σε βάρος του. Το Netflix σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή της σειράς “House of Cards” για να «διαγράψει» το ρόλο του Spacey, ενώ αποφάσισε επίσης να μην κυκλοφορήσει την έτοιμη ταινία Γκορ, όπου πρωταγωνιστούσε ο τελευταίος ως Γκορ Βιντάλ.

Η άνοδος του Netflix υπήρξε εντυπωσιακή, καθώς από μία εταιρεία που διακινούσε βιντεοκασέτες DVD μέσω ταχυδρομείου, εξελίχθηκε σε κολοσσό παραγωγής ταινιών και σειρών, που διανέμονται online σε συνδρομητές. Το 2018 σχεδιάζει να επενδύσει έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές, έχοντας να αντιμετωπίσει ανταγωνιστές όπως η Walt Disney και η Hulu της Amazon.