Το HBO, αποδεικνύει ότι εκτός απο μεγάλο κανάλι, έχει καί πάρα πολύ χιούμορ. Το σήμα αρχής του HBO, ο γνωστός στατικός θόρυβος της τηλεόρασης που συνοδεύει το λογότυπο του καναλιού και το χορωδιακό «ααααααα», έχει καταφέρει μέσα στα χρόνια να γίνει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα κι αγαπημένα τηλεοπτικά σήματα.
Κυρίως γιατί ξέρεις πως αυτό που θα ακολουθήσει, θα είναι μία εξαιρετική σειρά η οποία θα σε κάνει να χάσεις αρκετές παραγωγικές ώρες από τη ζωή σου παρακολουθώντας την -και θα το αξίζει.
Στην νέα διαφημιστική του καμπάνια που έκανε πρεμιέρα τις προάλλες, το HBO δίνει έμφαση στο θρυλικό του σήμα, με τον πιο έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο. Συγκεντρώνοντας 61 ηθοποιούς από όλες τις σειρές του καναλιού, ντύνοντάς τους με τις στολές των ρόλων τους και βάζοντας τον κάθε ένα από αυτούς να αναπαράγει τον κλασικό ήχο του σήματος αρχής. Το μότο της διαφήμισης; It’s What Connects Us (Είναι αυτό που μας ενώνει).
Από τον Dwayne Johnson (Ballers) και την Sarah Jessica Parker (Divorce) μέχρι την Evan Rachel Wood (Westworld), τη Jemima Kirke (Girls) και σχεδόν ολόκληρο το καστ του Game of Thrones, το κανάλι σπάει πλάκα με τους μεγάλους πρωταγωνιστές του και δημιουργεί ένα διαφημιστικό σποτ που αξίζει να του βγάλεις το καπέλο.
Για την ακρίβεια όχι μόνο ένα αλλά τρία. Στη τρίτη εκδοχή του σποτ, ο John Oliver του Last Week Tonight, σε μια κάπως meta κίνηση, σατιρίζει με το γνωστό του τρόπο την ίδια τη διαφήμιση και το κανάλι, λέγοντας πράγματα όπως «Κανείς δεν συντονίζεται στο HBO για τον στατικό ήχο. Δεν είναι ένας αγαπημένος ήχος…». Στο τέλος βέβαια, καταλήγει κι αυτός σε ένα μακρόσυρτο «αααααα».
Δείτε τα τρία βίντεο παρακάτω.