Η «Ακαδημία» του Μένιου Φουρθιώτη, στο κανάλι «Ε», φαίνεται πως δεν θα έχει καμία προκοπή, παρά τις απέλπιδες προσπάθειες του ίδιου να την κρατήσει «ζωντανή». Πληροφορίες από το κανάλι των Μελισσίων αναφέρουν πως το ενδεχόμενο να κοπεί η εκπομπή…
…είναι κάτι παραπάνω από πιθανό, αφού τα νούμερα δεν είναι (και δεν ήταν ποτέ είναι η αλήθεια) αυτά που περίμενε ο παρουσιαστής – εμπορικός διευθυντής – δεν ξέρουμε ποια άλλη θέση έχει στο κανάλι.
Στο τραπέζι έχει πέσει ήδη το θέμα των αποζημιώσεων της Άννας Βίσση, του Νίκου Καρβέλα και των υπόλοιπων μελών της κριτικής επιτροπής, οι οποίες, όπως μαθαίνουμε, θα είναι αρκετά… τσουχτερές σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί η έκτακτη λύση των συμβολαίων τους.
Εκπομπή… υποστήριξης που κόπηκε πριν την ώρα της
Τα νούμερα του LIVE ήταν εξαρχής μονοψήφια, παρά τις απέλπιδες προσπάθειες των υπόλοιπων εκπομπών του καναλιού να «πουσάρουν» δυνατά το τηλεοπτικό… παιδί του Μένιου Φουρθιώτη.
Ούτε τα προσβλητικά σχόλια του Νίκου Καρβέλα, αλλά ούτε και οι τσίχλες που πετούσε σε παίκτες δεν κατάφεραν να ανεβάσουν τα νούμερα.
Σε μονοψήφια παρέμεινε και αφού προστέθηκε στο πρόγραμμα η καθημερινή εκπομπή με παρουσιάστρια την Κατερίνα Καινούργιου, «Star Academy Magazine», με όλα τα νέα για το talent show, η οποία πολύ γρήγορα κόπηκε.
Αλλαγή μέρας
Ο σχεδιασμός του τηλεοπτικού προγράμματος του «Ε» έγινε με βάση το… Survivor. Ναι, καλά διαβάσατε. Το νούμερο 1 τηλεοπτικό προϊόν του καναλιού βγήκε στον «αέρα» Παρασκευή και κάθε Παρασκευή δεδομένου ότι εκείνη τη μέρα δεν είχε απέναντί του το reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ.
Τι κι αν η Παρασκευή είναι η μέρα που αντίστοιχα shows «σαρώνουν» όπως έχει δείξει η τηλεοπτική ιστορία… το Star Academy δεν ήταν η επιλογή των τηλεθεατών και αποφάσισαν να το «μεταφέρουν» το Σάββατο.
Εκτός από την ημέρα προβολής θέλησαν να κάνουν και ένα «λίφτινγκ» στο LIVE.
Βάλε και λίγο backstage…
Στο… μονοπάτι που άνοιξαν πρώτα τα μεγάλα τηλεοπτικά shows, προσπάθησε να βαδίσει και η «Ακαδημία» του Μένιου Φουρθιώτη. Δυστυχώς για τον ίδιο, όμως, οι Σωτήρης Καραμίτσας και Μάρτζυ Λαζάρου, που επωμίστηκαν τις συνεντεύξεις στο backstage, δεν χάρισαν ούτε 0,1% επιπλέον στην εκπομπή.
Και δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς ένας ακόμα κριτής θα είναι στα LIVE, αλλά πρόκειται για γκεστ που θα είναι άλλος κάθε φορά. Το πρώτο Σάββατο ήταν ο Νίκος Μουρατίδης. Τι να κάνει κι αυτός σε καμένη γη;
Και επειδή ο Μένιος Φουρθιώτης ξέρει καλά το παιχνίδι της δημοσιότητας θέλησε να δημιουργήσει μια ένταση, μήπως και ανεβάσει λίγο τα νούμερα. Τι σκέφτηκε; Μετά από 15 χρόνια άνοιξε το «χρονοντούλαπο» και βρήκε την Άσπα Τσίνα. Ναι, ναι, καλά διαβάσατε. Η παίκτρια του Fame Story που είχε αφήσει εποχή με τους καβγάδες και την αγενή συμπεριφορά της στους κριτές ήταν καλεσμένη στο LIVE.
Ο Μένιος θέλοντας να ρίξει «λάδι στη φωτιά» τη ρώτησε για μια συνέντευξή της που δήλωνε ότι δεν γνώριζε τη δουλειά κάνει ο Πέτρος Κωστόπουλος και θεωρούσε πως δεν είναι κατάλληλος για τη θέση του κριτή. Κατάφερε να τους φέρει σε αντιπαράθεση και να ανεβάσει τους τόνους, αλλά δυστυχώς για εκείνον όχι και τα νούμερα που μόλις που έφτασαν το 10%.
Οικειοθελείς αποχωρήσεις
Ούτε μία, ούτε δύο, ούτε τρεις, αλλά τέσσερις οικειοθελείς αποχωρήσεις σημειώθηκαν από την έναρξη της εκπομπής. Τρεις παίκτες και η αρχισυντάκτρια, Ελευθερία Κεφαλά, βλέπουν (;) πλέον από το σπίτι τους την εκπομπή.
Μάλιστα η αρχισυντάκτρια αποχώρησε φανερά απογοητευμένη και εξέφρασε την απογοήτευσή της αυτή με ένα κείμενο της στο facebook.
«Είναι δύσκολο να αφήνεις κάτι που πίστεψες και προσπάθησες να «χτίσεις» με αγάπη. Αλλά είναι ακόμα πιο δύσκολο να μένεις, όταν βλέπεις ότι κάποιος που δεν το αγαπά όπως εσύ, το «γκρεμίζει»… το πετά σαν τσίχλα. Κάποιες φορές λοιπόν οι περιστάσεις σε αναγκάζουν να φεύγεις…! Κρατάμε όμως τις καλύτερες αναμνήσεις και κοιτάζουμε μπροστά με αισιοδοξία…!», έγραψε.
Ποιος ευθύνεται γι’ αυτό το «ναυάγιο»; Κακός προγραμματισμός ή κακή συνεργασία εκ των έσω; Το ριάλιτι τραγουδιού που κάποτε «σάρωνε» στον ΑΝΤ1 ετοιμάζεται ρίξει «αυλαία» στο Epsilon…
Η «Ακαδημία» θα καταρρεύσει, αλλά μαζί της θα συμπαρασύρει τη Βίσση και τον Καρβέλα, οι οποίοι πέρασαν στην απόλυτη decadence, υπηρετώντας το trash και την ανυπαρξία.