Η Microsoft κυκλοφορεί το DirectStorage 1.1 αυτή την εβδομάδα και η μεγαλύτερη νέα προσθήκη είναι η αποσυμπίεση GPU για παιχνίδια Windows PC.
Η αποσυμπίεση GPU είναι το επόμενο βήμα σε μια γενική προσπάθεια της βιομηχανίας να βελτιώσει τους χρόνους φόρτωσης των παιχνιδιών στους σύγχρονους υπολογιστές. Η Microsoft λάνσαρε αρχικά το DirectStorage στις αρχές της χρονιάς, αλλά οι προγραμματιστές ζητούσαν την υποστήριξη της συγκεκριμένης λειτουργίας, κάτι που γίνεται πραγματικότητα σήμερα με το DirectStorage 1.1.
Το GPU decompression λειτουργεί μεταφέροντας το φόρτο εργασίας που απαιτείται για την αποσυμπίεση δεδομένων ενός παιχνιδιών, από τον επεξεργαστή στην κάρτα γραφικών του χρήστη. Αυτή τη στιγμή, τα δεδομένα ενός παιχνιδιού συνήθως συμπιέζονται όταν προετοιμάζονται για διανομή και στη συνέχεια αποσυμπιέζονται μόλις ο χρήστης ξεκινά να παίζει το παιχνίδι. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες τεχνικές συμπίεσης έχουν σχεδιαστεί για επεξεργαστές, οι οποίοι δεν είναι ιδανικοί για τα σύγχρονα παιχνίδια που επιθυμούν όσο το δυνατόν ταχύτερους ρυθμούς αποσυμπίεσης με το πιο πρόσφατο PC hardware.
«Συνήθως, η εργασία αποσυμπίεσης γίνεται στη CPU, επειδή οι τεχνικές συμπίεσης έχουν εδώ και χρόνια βελτιστοποιηθεί μόνο για CPU», εξηγεί η Cassie Hoef, Senior Program Manager της Microsoft. «Με το DirectStorage 1.1 προσφέρουμε μια εναλλακτική μέθοδο, μεταφέροντας την αποσυμπίεση αυτών των στοιχείων στη GPU αντ’ αυτού – γνωστή ως GPU αποσυμπίεση».
Τα τελευταία χρόνια είδαμε τη βιομηχανία του gaming να μετακινείται σε συσκευές αποθήκευσης PCIe Gen3 ή Gen4 NVMe, προσφέροντας εύρος ζώνης δεδομένων 7GB/s. Η δυνατότητα γρήγορης αποθήκευσης είναι σπουδαία νέα για τους προγραμματιστές παιχνι …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή