Ανακαλύπτοντας το σύμπαν της Generation Ζ.
Το Interactive Marketing Conference (IMC), το ετήσιο ραντεβού-θεσμός των κλάδων της Διαφήμισης, της Επικοινωνίας και της Τεχνολογίας που διοργανώνει ο IAB Hellas, στο οποίο συμμετέχουν σημαντικοί ομιλητές από ηγετικές εταιρείες στην Ελλάδα και το εξωτερικό για να παρουσιάσουν, να συζητήσουν και να εκπαιδεύσουν πάνω στις νέες τάσεις του ψηφιακού οικοσυστήματος, επιστρέφει για 19η χρονιά, στις 14 Δεκεμβρίου στο GAZARTE, και μας ταξιδεύει στο “uniZerse”.
Τι είναι το “uniZerse”;
Ένα σύμπαν γεμάτο από πλανήτες με Gen Zers. Πολλοί γνωρίζουν την ύπαρξη του, αρκετοί έχουν ταξιδέψει σε αυτό, λίγοι όμως κατόρθωσαν να συνδεθούν αποτελεσματικά με τους περιβόητους κατοίκους του.
Με μήνυμα το “Let’s explore the GenZ universe!”, μία σειρά διακεκριμένων στελεχών από κορυφαίες εταιρείες και αγαπημένα brands των Gen Z από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έρχονται για να παρουσιάσουν, να προβληματιστούν και να συζητήσουν με τους συμμετέχοντες, τις συνήθειες, τις επιλογές, τις αξίες και τα ενδιαφέροντα αυτής της γενιάς, με στόχο να κατανοήσουμε πώς οι απόψεις τους μπορούν να επηρεάσουν τον ευρύτερο πληθυσμό, καθώς και την κατανάλωση προϊόντων και περιεχομένου.
Η ομάδα αποστολής του IMC 22 ξεκινά ένα μοναδικό διαδραστικό “ταξίδι” στο παράλληλο σύμπαν της γενιάς των Z, το “uniZerse”, που θα ανοίξει τον δρόμο για την αποτελεσματικότερη σύνδεση με τους άγνωστους Ζ.
Στις 14 Δεκεμβρίου, επιβιβαζόμαστε.
Τοποθεσία: Διαστημική Βάση Εκτόξευσης “Gazarte”.
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο και την έναρξη των εγγραφών, θα ακολουθήσουν σύντομα!