Tις πρώτες μέρες που εφαρμόστηκε το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ, στελέχη του κλάδου έλεγαν- με μία δόση υπερβολής- πως οι προσδοκίες πολλών καταναλωτών ήταν ότι θα έμπαιναν στα καταστήματα και θα έβρισκαν τα προϊόντα με ειδικό σήμα του «καλαθιού» σε τιμές σχεδόν …«Βlack Friday».
Σε συζητήσεις με φίλους, γνωστούς και αγνώστους, διαπίστωσα αντίστοιχα πως είτε περίμεναν ότι θα δουν 51+ προϊόντα σε ένα είδος μεγά …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή