Το MetalFX είναι η απάντηση της Apple στα DLSS και FSR των Nvidia και AMD

0
55

Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου M2 SoC που αποτελεί την «καρδιά» των νέων φορητών υπολογιστών MacBook Air και MacBook Pro 13-inch και του macOS Ventura, η Apple πραγματοποίησε επίδειξη της δικής της τεχνολογίας upscaling, στα πρότυπα των DLSS (Deep Learning Super Sampling) και FSR (FidelityFX Super Resolution) των Nvidia και AMD αντίστοιχα.

Το Metal 3 API περιλαμβάνει υποστήριξη στην τεχνολογία MetalFX Upscaling. Οι υπολογιστές της εταιρείας θα προχωρούν στο rendering μικρότερων frames που απαιτούν λιγότερους υπολογιστικούς πόρους. Το MetalFX θα φροντίζει για το upscaling των γραφικών και την εφαρμογή temporal anti-aliasing. Ο στόχος είναι το αποδοτικότερο gaming. Χάρη στην τεχνολογία MetalFX, οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν τα παιχνίδια τους με υψηλότερα frame rates χωρίς σημαντικές απώλειες στην ποιότητα της εικόνας, κάτι που δεν θα μπορούσε να καταστεί εύκολα δυνατό στην περίπτωση που το rendering γινόταν αποκλειστικά στο hardware.
Ένα από τα πρώτα παιχνίδια που θα αξιοποιούν την τεχνολογία είναι το Resident Evil Village, όταν βεβαίως φτάσει στους υπολογιστές Mac. Σύμφωνα με την Capcom, το παιχνίδι θα τρέχει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα σε ανάλυση 1080p στο MacBook Air και σε ανάλυση 4Κ στο Mac Studio. Το παιχνίδι No Man’s Sky θα χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία upscaling MetalFX όταν διατεθεί αργότερα μέσα στη χρονιά για υπολογιστές Mac και το iPad, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με το Gid Legends.
Εκτός από την τεχνολογία MetalFX, η Apple ανακοίνωσε επίσης και ένα «fast resource loading API» …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή