Ο Morbius επέστρεψε στις κινηματογραφικές αίθουσες -παρόλο που κανείς δεν το ζήτησε- με το κοινό να συνεχίζει να μη συγκινείται.
Η ταινία είχε εισπράξεις μόλις 85.000 δολαρίων την Παρασκευή μετά την επιστροφή της σε πάνω από 1.000 αίθουσες, ανεβάζοντας τις συνολικές επιδόσεις της στις ΗΠΑ στα 73,6 εκατομμύρια δολάρια.
Το Morbius κυκλοφόρησε αρχικά την 1η Απριλίου και δεν έτυχε της καλύτερης υποδοχής, με τις περισσότερες κριτικές να το…θάβουν. Μία από αυτές προέρχεται από το The Verge, αναφέροντας ότι ο ρυθμός, η πλοκή και η απόδοση των πρωταγωνιστών του Morbius μοιάζουν «κακοσχεδιασμένα» ενώ «θέτει υπό αμφισβήτηση το μεγάλο σχέδιο της Sony να χτίσει ένα ολόκληρο κινηματογραφικό σύμπαν στην πλάτη του Spider-Man».
Η Sony πιθανότατα επανακυκλοφόρησε την ταινία με την ελπίδα ότι η επιτυχία του meme “it’s morbin’ time” θα πυροδοτούσε με κάποιο τρόπο ένα δεύτερο μεγαλύτερο κύμα ανθρώπων που θα ήθελαν να παρακολουθήσουν το spinoff του Spider-Man. Όμως αποδεικνύεται ότι η δημοτικότητα ενός meme δεν συσχετίζεται άμεσα με το πραγματικό ενδιαφέρον του κόσμου.
Μάλιστα στην όλη κίνηση της Sony συμμετείχε και ο Jared Leto – ο πρωταγωνιστής του Morbius – δημοσιεύοντας ένα βίντεο στο Twitter που τον δείχνει να διαβάζει ένα ψεύτικο σενάριο με τίτλο Morbius 2: It’s Morbin’ Time. Οι (πολύ) χαμηλές πτήσεις της ταινίας στο box office αναμενόμενα θα αποκλείσουν και κάθε συζήτηση για ένα πραγματικό σίκουελ.
2