Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Η σειρά Maestro ανήκει και επίσημα στο Netflix, το οποίο πήρε τα παγκόσμια δικαιώματα για τη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και πρόκειται για την πρώτη ελληνική σειρά στην πλατφόρμα. Η σειρά θα κάνει πρεμιέρα σε Ελλάδα και Κύπρο στις 19 Δεκεμβρίου στο Netflix και θα κάνει πρεμιέρα σε κοινό σε όλο τον κόσμο για πρώτη φορά στις αρχές του 2023.
Όπως αποκάλυψε ο Νίκος Μαστοράκης: «Η Netflix πλήρωσε ένα εκατομμύριο δολάρια το επεισόδιο, ας προσέξουν κι άλλοι τις “αξίες” της δουλειάς του Παπακαλιατη». Δήλωσε αναλυτικά στην σελίδα του στο Facebook:
«Η διατρηση του τείχους Netflix απο τον Παπακαλιατη και το “Μaestro” του ειναι χαρμοσυνο γεγονος για την αδικαιολογητα εσωστρεφη ελληνικη τηλεοπτικη παραγωγη. Απο το 1975, οταν εκανα το πρωτο ελληνικο horror (και σημερα cult film) Island of Death, φωναζω στους Ελληνες σεναριστες, σκηνοθετες, παραγωγους να εγκαταλειψουν τα τοπικιστικα θεματα και τις ταινιες δηθεν τεχνης (ξοδευτηκαν πολλα εκατομμυρια απο το “Κεντρο” για φιλμ ανικανων σκηνοθετων που τα ειδαν μονο οι κοντινοι συγγενεις τους) και να σκεφτουν την διεθνη αγορα. Τωρα που η Netflix πληρωσε ενα εκατομμυριο δολλαρια το καθε επεισοδιο (αυτα που στοιχισαν στο Mega μολις 250,000 ευρω το καθενα) ας προσεξουν κι αλλοι τις “αξιες” της δουλειας του Παπακαλιατη που εκαναν δυνατη μια τετοια πωληση: Διεθνως κατανοητο θεμα, εξοχη αξια παραγωγης, διεθνους επιπεδου φωτογραφια, εκτακτη επιλογη location, καλα επιλεγμενα προσωπα και διαλογοι/ερμηνειες που ευκολα ντουμπλαρονται στα αγγλικα, ενα φορματ procedural κατανοητο στους θεατες. Οσο αλλες σειρες (Μελισσες, Σασμος κλπ.) ειχαν καποιες τεχνικες κυριως αρετες, δεν ηταν παρα καλα φτιαγμενες σαπουνοπερες (σε αντιθεση με το μεγαλο μερος φτηνιαρικων καθημερινων) και σε πολυ τοπικα θεματα. Ο Παπακαλιατης εκανε φινετσατη κοσμοπολιτικη δουλεια, σιγουρα ομως στοχευοντας στις διεθνεις πωλησεις. Και για μια πλατφορμα με πολυ σκουπιδαριό, η δουλεια αυτη… πολυ τους παει.
Ελπιζω τη φορμουλα να την ακολουθησουν κι αλλοι γιατι ειναι πια καιρος η Ελλαδα, απο “υπηρετρια” ξενων ασημαντων, αθλιων παραγωγων που τις… συν-χρηματοδοτουμε κιολας, να γινει παραγωγικη δυναμη. Εχουμε τους καλους τεχνικους, εχουμε αρκετ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή