Μετά την εξαγορά του Twitter από τον Elon Musk οι εξελίξεις στον επιχειρηματικό κλάδο και δη στην αυτοκινητοβιομηχανία τρέχουν ραγδαία.
Το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Elon Musk δεν θα είναι ποτέ το ίδιο. Από τη μία ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος απολύει παλιά στελέχη για να αναδιοργανώσει πλήρως το Twitter με τη δική του ομάδα και από την άλλη η μία αυτοκινητοβιομηχανία μετά την άλλη ανακοινώνουν το πάγωμα των διαφημιστικών τους προγραμμάτων.
Η General Motors ήταν η πρώτη που ανακοίνωσε πως διακόπτει κάθε της προωθητική ενέργεια στο Twitter από την στιγμή που πέρασε στο νέο του ιδιοκτήτη. Στον οποίο ανήκει μία άμεσα ανταγωνιστική εταιρεία και αυτή με τις υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτρικών παγκοσμίως: η Tesla!
Την ίδια απόφαση φαίνεται πως πήρε ο CEO του ομίλου της Volkswagen ενημερώνοντας τους επικεφαλής όλων των μαρκών (VW, Audi, Skoda, Seat κ.α.) να σταματήσουν μέχρι νεωτέρας όλες τις διαφημίσεις στο Twitter, σύμφωνα με το Reuters. Μάλιστα, η Audi Αμερικής σταμάτησε να διαφημίζει επί πληρωμή τα προϊόντα της μία ημέρα πριν την κεντρική ανακοίνωση του ομίλου.
Στο σημείο αυτό θα πρέπ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή