Υπάρχουν λίγα πράγματα που μπορούν να εκνευρίσουν έναν χρήστη όσο ένα ατελείωτο μπαράζ διαφημίσεων. Δυστυχώς, πολλές δωρεάν υπηρεσίες βασίζονται στα έσοδα από διαφημίσεις και, κατ’ επέκταση, βομβαρδίζουν τους χρήστες τους προκειμένου να αποκομίσουν κέρδη. Το YouTube ακόμη περισσότερο, με το αμφιλεγόμενο μοντέλο δημιουργίας εσόδων του.
Αλλά πού τραβάμε τη γραμμή; Πότε οι διαφημίσεις είναι πάρα πολλές; Προφανώς, το YouTube πιστεύει ότι μια ροή με 10 διαφημίσεις στη σειρά είναι αποδεκτός αριθμός. Αλλά από ότι μπορούμε να καταλάβουμε μόνο το youtube το πιστεύει αυτό.
Ορισμένοι χρήστες ανέφεραν ότι αναγκάστηκαν να παρακολουθήσουν έως και 10 διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, πριν καν ξεκινήσει ένα βίντεο. Η διάρκεια των ίδιων των διαφημίσεων φαίνεται επίσης να είναι μεγαλύτερη. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εάν το βίντεο είναι μεγαλύτερο, οι πιθανότητες είναι ότι θα διακοπεί στη μέση με ακόμη περισσότερες διαφημίσεις.
Αυτές οι πληροφορίες παρουσιάστηκαν αρχικά μέσω του Reddit και στη συνέχεια καλύφθηκαν από το Sammobile σε ένα ειδικό άρθρο. Ομολογουμένως, το ζήτημα είχε αντίκτυπο σε περιορισμένο αριθμό χρηστών, αλλά η ίδια η τάση είναι ανησυχητική.
Προφανώς, το φαινόμενο οφείλεται στις νέες «διαφημίσεις bumper» του YouTube. Ο συγκεκριμένος τύπος διαφήμισης μπορεί να εκθέσει τον θεατή σε πολλές διαφημίσεις σε γρήγορη διαδοχή, χωρίς επιλογή “παράβλεψης”. Αυτή τη διευκρίνιση έδωσε ο λογαριασμός TeamYoutTube στο Twitter. Το μό …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή