Trezor – Το concept car της Renault που μπορεί να κάνει τα 0-100 σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα.

0
99

Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι το μέλλον και η Renault επενδύει σε αυτό και μας παρουσιάζει το Trezor Concept.

Καλώς ήλθατε σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Έτσι μας παρουσιάζει το νέο της διθέσιο ηλεκτρικό κουπέ η Renault. Και το όνομα του; Renault TREZOR Concept. 

Η Renault αρχίζει έναν νέο κύκλο πρωτότυπων αυτοκινήτων διερευνώντας το στυλ και την τεχνολογία για τα μελλοντικά της μοντέλα. Έτσι με το TREZOR, ένα ηλεκτρικό GT που ενσωματώνει το όραμα της εταιρείας για τη μελλοντική κινητικότητα και το πάθος της για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Βλέποντας το Renault TREZOR Concept παρατηρούμε απλές, αισθησιακές και φιλόξενες γραμμές. Ένα ξεχωριστό εμπρόσθιο τμήμα με φωτισμό σχήματος C. Μας εκπλήσσει το αμάξωμα από ανθρακόνημα, με τις αντιπαραβαλλόμενες επιφάνειες και το ομαλό σατινέ φινίρισμα στο μπροστινό μέρος. Το πίσω μέρος με τις εξαγωνικές όψεις δείχνει την υψηλή τεχνολογία και τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και σίγουρα αυτό μας εκπλήσσει είναι τα κόκκινα παράθυρα.

Στο καπό του Renault TREZOR Concept, ο αεραγωγός είναι σε σχήμα κηρήθρας που μοιάζει και με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Από την πλευρά του οδηγού το καπάκι καυσίμου έχει αντικατασταθεί, από ένα αναλογικό μετρητή που δείχνει το επίπεδο φόρτισης.

 

Εκτός από τον εξωτερικό σχεδιασμό, ο εσωτερικός επίσης εντυπωσιάζει. Το κυρίαρχο κόκκινο χρώμα του εσωτερικού του, δίνει μια αισθησιακή και φιλόξενη εικόνα. Η Renault χρησιμοποιεί υψηλής ποιότητας ξύλο και δέρμα για το εσωτερικό του TREZOR Concept.
Το ξύλινο κόκκινο ταμπλό και το ορθογώνιο τιμόνι με οθόνες αφής δείχνει εντυπωσιακό.

Και βέβαια αυτό που μας κάνει τρομερή εντύπωση είναι η πλήρως πρωτότυπη πρόσβαση στο αυτοκίνητο. Ξεχνάμε την κλασική πρόσβαση, ακόμη και οι labodoors θεωρούνται κλασική πρόσβαση, έτσι η Renault πρωτοτύπησε με το άνοιγμα σχεδόν του μισού αυτοκινήτου.

Όσο για τις επιδόσεις, το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι 0-100 χλμ/ώρα μπορεί να γίνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα. Αυτονομία μπαταρίας 200 χλμ περίπου και αυτό χάρη σε 2 μπαταρίες με δικό τους σύστημα ψύξης. Το αυτοκίνητο έχει 3 λειτουργίες: neutral, sport και autonomous. Στην επιλογή autonomous ο εξωτερικός φωτισμός του αυτοκινήτου αλλάζει έτσι ώστε να γνωρίζουν γύρω του, ότι το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του! Η Renault προσπαθεί να το βγάλει σε παραγωγή μέχρι το 2020. Λέτε να το δούμε;

https://youtu.be/l8L38t3Ch44