Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί εξακολουθούν να ερίζουν για το οινοποιείο που απέκτησαν κάποτε μαζί στη Γαλλία, εν μέσω της συνεχιζόμενης μάχης για το διαζύγιό τους
Το «σίριαλ» των…Μπραντζελίνα συνεχίζεται, με επίκεντρο την ιδιοκτησία του οινοποιείου Chateau Miraval στη νότια Γαλλία. Ένα email που είχε στείλει η Aντζελίνα Τζολί στον πρώην σύζυγό της εν μέσω της συνεχιζόμενης μάχης τους για το διαζύγιο επανήλθε στη δημοσιότητα.
Ένας χρήστης του TikTok με την ονομασία @magshrts1 δημοσίευσε διαφάνειες που δείχνουν το περιεχόμενο του email, το οποίο έγραψε η 47χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός τον Ιανουάριο του 2021. Το Entertainment Tonight επιβεβαίωσε το δικαστικό έγγραφο.
Η ηθοποιός του Maleficent είπε ότι έγραψε το email «για να μην συγκινηθεί» εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασής της να πουλήσει το μερίδιό της στο οινοποιείο. «Είναι το μέρος όπου φέραμε τα δίδυμα στο σπίτι και όπου παντρευτήκαμε πάνω από μια πλακέτα στη μνήμη της μητέρας μου», είπε η Τζολί. «Ένα μέρος που έφερε την υπόσχεση του τι θα μπορούσε να γίνει και όπου πίστευα ότι θα γεράσω. Ακόμα και τώρα είναι αδύνατο να τα γράψω αυτά χωρίς να κλάψω. Θα κρατήσω σαν θησαυρό τις αναμνήσεις μου από αυτό που ήταν πριν από μια δεκαετία ».
Η ηθοποιός είπε επίσης ότι το οινοποιείο «είναι επίσης το μέρος που σηματοδοτεί την αρχή του τέλους της οικογένειάς μας και μια επιχείρηση που επικεντρώνεται στο αλκοόλ». Η Τζολί είπε ότι ήλπιζε πως το οινοποιείο «κάπως θα μπορούσε να γίνει κάτι που μας κρατούσε ενωμένους», αλλά τώρα ο Πιτ «την ήθελε πραγματικά εκτός και πιθανότατα θα χαρεί να λάβει αυτό το email».
Η σταρ του Χόλιγουντ είπε ότι τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια ήταν μάρτυρας «πολλών περιστατικών απερίσκεπτης συμπεριφοράς» και ένιωθε αποκλεισμένη από το επιχειρηματικό τέλος του οινοποιείου καθώς «δαπανήθηκαν χρήματα με τρόπους που δεν θα είχε εγκρίνει, και λήφθηκαν αποφάσεις για τις οποίες δεν ζητήθηκε η γνώμη της»
Η Τζολί είπε ότι «πληγώθηκε από αποφάσεις που ελήφθησαν που δεν δείχνουν ενδιαφέρον να μοιραστούν την επιχείρηση ή να την αλλάξουν ουσιαστικά σε κάτι που θα ήταν πιο υγιές για τα παιδιά μας». Άσκησε επίσης κριτική στη διαφήμιση του οινοποιείου, λέγοντας ότι «ταράχτ …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή