Volvo Trucks: Νέος πλήρως ηλεκτρικός άξονας – FleetNews

0
71

Ένας νέος πλήρως ηλεκτρικός πίσω άξονας παρουσιάστηκε από την Volvo Trucks στην πρόσφατη IAA Transportation 2022 στο Ανόβερο. Απελευθερώνοντας χώρο για περισσότερες μπαταρίες, ο νέος ηλεκτρονικός άξονας σημαίνει ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια για τα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας της Volvo.
Η Volvo Trucks διαθέτει την ευρύτερη προσφορά ηλεκτρικών φορτηγών μπαταρίας στον κλάδο, με έξι διαφορετικά μοντέλα σε γραμμή παραγωγής.

Ο νέος ηλεκτρονικός άξονας, που παρουσιάστηκε στην IAA, επιτρέπει την τοποθέτηση ακόμη περισσότερων μπαταριών στο φορτηγό, ενσωματώνοντας τους ηλεκτροκινητήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα. Περισσότερες μπαταρίες σημαίνουν μεγαλύτερη εμβέλεια, γεγονός που δημιουργεί ευκαιρίες για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων που μπορούν επίσης να ηλεκτροδοτηθούν. Στα ηλεκτρικά φορτηγά κυψελών καυσίμου, που θα παρουσιαστούν στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, ο επιπλέον χώρος είναι χρήσιμος για την εγκατάσταση άλλων εξαρτημάτων.
“Πρόκειται για μια σημαντική ανακάλυψη για τα ηλεκτρικά φορτηγά και ένα σαφές μήνυμα ότι θα υπάρξει τεράστια ζήτηση για δημόσιους ταχυφορτιστές για βαρέα φορτηγά στο άμεσο μέλλον, τουλάχιστον για τους αυτοκινητόδρομους”, δήλωσε η Jessica Sandström, SvP Global Product Management της Volvo Trucks.
Συμπληρώνοντας την τρέχουσα προσφορά
Η Volvo Trucks θα ξεκινήσει την παραγωγή φορτηγών με καμπίνα πάνω από κινητήρα με τον νέο ηλεκτρονικό άξονα σε λίγα χρόνια από τώρα και θα συμπληρώσει την τρέχουσα σειρά ηλεκτρικών φορτηγών μπαταρίας.
“Θα συνεχίσουμε με τα ευέλικτα ηλεκτρικά φορτηγά μας μπαταρίας που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή. Προς το παρόν μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αποστολών. Σε λίγα χρόνια, θα προσθέσουμε αυτόν τον νέο πίσω ηλεκτρονικό άξονα για πελάτες που καλύπτουν μεγαλύτερες διαδρομές από ό,τι σήμερα”, συνέχισε η Jessica Sandström.
Η Volvo Trucks έχει μια στρατηγική τριών μονοπατιών για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών: ηλεκτρικά μπαταρίας, ηλεκτρικά κυψελών καυσίμου και κινητήρων εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα όπως βιοαέριο, HVO ή ακόμη και πράσινο υδρογόνο.
“Χρειάζονται διαφορετικές τεχνικές λύσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, αφού η διαθεσιμότητα της ενέργειας και των υποδομών καυσίμων διαφέρει από χώρα σε χώρα και από περιοχή σε περιοχή, καθώς και μεταξύ διαφορετικών μεταφορών”, κατέληξε η Jessica Sandström.

Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή