Στην κινεζική πόλη Σενζέν, το αρχιτεκτονικό γραφείο PAO σχεδίασε το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ για να υποστηρίξει νέους τρόπους μάθησης.
Το πρότζεκτ βασίζεται στην έννοια του «υβριδικού χώρου» ο οποίος ενθαρρύνει διάδραση και περιέργεια για ανακάλυψη, λειτουργώντας ως «δεύτερος δάσκαλος». Διάφορα προγράμματα και δραστηριότητες είναι διάσπαρτα στους ορόφους, συμπεριλαμβανομένων υάλινων τάξεων, κήπων στην οροφή και μικρών βεραντών διδασκαλίας.
Οι αρχιτέκτονες σχεδίασαν μια ευρεία γκάμα χώρων που επιτρέπουν στους δασκάλους να προσαρμόζουν την εμπειρία μάθησης: οι κήποι στην οροφή, οι μεσαίου μεγέθους αυλές και οι μικρές βεράντες είναι παραδείγματα υπαίθριων χώρων μάθησης που επιτρέπουν συγκεντρώσεις διαφορετικού αριθμού ατόμων και ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες μάθησης. Μικροί καθιστικοί χώροι έχουν επίσης ενσωματωθεί στην πρόσοψη του σχολείου για να δίνουν στους μαθητές περιθώριο ιδιωτικότητας όποτε το χρειάζονται. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές και οι διαφορετικές μαθησιακές δραστηριότητες γίνονται η φυσιογνωμία του σχολείου.
Δείτε την gallery:
PHOTO GALLERY
Photo 1/4
Στην κινεζική πόλη Σενζέν, το αρχιτεκτονικό γραφείο PAO σχεδίασε το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ για να υποστηρίξει νέους τρόπους μάθησης. Πηγή: Instagram
Photo 2/4
Το πρότζεκτ βασίζεται στην έννοια του «υβριδικού χώρου» ο οποίος ενθαρρύνει διάδραση και περιέργεια για ανακάλυψη, λειτουργώντας ως «δεύτερος δάσκαλος». Πηγή: Instagram
Photo 3/4
Διάφορα προγράμματα και δραστηριότητες είναι διάσπαρτα στους ορόφους, συμπεριλαμβανομένων υάλινων τάξεων, κήπων στην οροφή και μικρών βεραντών διδασκαλίας. Πηγή: Instagram
Photo 4/4
Οι αρχιτέκτονες σχεδίασαν μια ευρεία γκάμα χώρων που επιτρέπουν στους δασκάλους να προσαρμόζουν την εμπειρία μάθησης: οι κήποι στην οροφή, οι μεσαίου μεγέθους αυλές και οι μικρές βεράντες είναι παραδείγματα υπαίθριων χώρων μάθησης που επιτρέπουν συγκεντρώσεις διαφορετικού αριθμού ατόμων και ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες μάθησης. Πηγή: Instagram
Το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ τιμά τη δημιουργική μάθηση η οποία είναι σωματική, βασισμένη στην εμπειρία και παραστατική με το να διαθέτει υπερυψωμένες υάλινες τάξεις. Με …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή