Η Sony ενεργοποιεί από σήμερα μια νέα πολυπόθητη λειτουργία στο PlayStation 5, αυτή του VRR (Variable Refresh Rate).
Οι κάτοχοι του PS5 μπορούν να βρουν τη σχετική ρύθμιση στο μενού “Screen and Video” χωρίς να χρειάζεται κάποια ενημέρωση λογισμικού ενώ σε περίπτωση που δεν σας εμφανίζεται, θα πρέπει να προχωρήσετε σε επανεκκίνηση της κονσόλας. Παράλληλα η Sony δίνει την επιλογή για εφαρμογή του VRR ακόμα και σε παιχνίδια που δεν υποστηρίζονται επίσημα, κάτι που όμως θεωρητικά μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην απόδοση.
Σε τηλεοράσεις και οθόνες που διαθέτουν υποστήριξη HDMI 2.1 VRR, η λειτουργία αναλαμβάνει να συγχρονίσει δυναμικά το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης με τις δυνατότητες γραφικών που διαθέτει το PS5. Ως αποτέλεσμα οι gamers θα πρέπει να περιμένουν βελτιωμένη απόδοση των παιχνιδιών τους, με εξάλειψη του screen tearing αλλά και των εικονικών artifacts που μπορούν να δημιουργηθούν από αναντιστοιχία στα frames. Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο για ποιο «ομαλό» gameplay με καθαρότερα γραφικά και μειωμένο input lag.
Παιχνίδια που έχουν ήδη κυκλοφορήσει για το PlayStation 5 μπορούν να εκμεταλλευτούν πλήρως τη δυνατότητα του VRR με κάποιο patch ενώ τα μελλοντικά παιχνίδια αναμένεται να διαθέτουν την υποστήριξη από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας τους. Η προσθήκη του VRR στην κορυφαία κονσόλα της Sony έρχεται με σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με τη Microso …
Διαβάστε όλο το άρθρο από την πηγή