Το Facebook θα ξεκινήσει smartwatch με έμφαση στη φυσική κατάσταση και τα μηνύματα το 2022

0
116

Τον περασμένο μήνα, το Facebook χαρακτήρισε την Apple «σημαντικό» μελλοντικό ανταγωνιστή του. Αυτά τα σχόλια θεωρήθηκαν ως αναφορά στις αντίστοιχες προσπάθειές των δύο εταιριών στον τομέα του AR / VR, αλλά μια νέα έκθεση προσθέτει ένα άλλο επίπεδο στο ζήτημα. Είναι πολύ πιθανό το Facebook να ξεκινήσει ένα smartwatch το 2022.

Ο ανταγωνιστής των Apple Watch και Fitbit του Facebook θα ξεκινήσει το 2022

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Facebook δημιουργεί ένα έξυπνο ρολόι ως μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών κατασκευής προϊόντων hardware από την εταιρία, που περιλαμβάνουν ήδη τα Oculus VR headsets και τo Portal smart display. Θα χρησιμοποιήσει μια έκδοση ανοιχτού κώδικα του λογισμικού Android της Google και θα περιλαμβάνει τη δική της σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, πράγμα που σημαίνει ότι οι κάτοχοι δεν θα χρειαστεί να βασίζονται σε ένα smartphone για πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Από άποψη λειτουργικότητας, το smartwatch του Facebook έχει οριστεί να εστιάζει στα μηνύματα μέσω του Messenger και άλλων πλατφορμών του Facebook. Το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο σχεδιάζει επίσης πολλά χαρακτηριστικά φυσικής κατάστασης και υγείας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας παρακολούθησης προπονήσεων και σύνδεσης με υπηρεσίες από το Peloton και άλλες.

Το ρολόι του Facebook, το οποίο θα πρέπει να ανταγωνιστεί τα κορυφαία smartwatch από την Apple και το Fitbit, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2022 με έναν διάδοχο που έχει προγραμματιστεί για το 2023. Δεν γνωρίζουμε πόσο θα κοστίσει ακόμη, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία σχεδιάζει να το κυκλοφορήσει με τιμή το κοντά στο κόστος παραγωγής.

Αυτό τελικά υποδηλώνει ότι το Facebook ενδιαφέρεται περισσότερο να συλλέξει πολύτιμα δεδομένα χρηστών που μπορούν να αξιοποιηθούν σε μελλοντικές υπηρεσίες παρά να του αποφέρει κέρδη μέσω πωλήσεων υλικού. Το κατά πόσο θα έχει επιτυχία το smartwatch του Facebook πρέπει να περιμένουμε για το δούμε. Το Facebook έχει κακό ιστορικό όσον αφορά το απόρρητο των χρηστών, οπότε η παράδοση δεδομένων υγείας στην εταιρεία ενδέχεται να είναι δυσμενής για τους καταναλωτές.

Πηγή