Το Google Assistant θα είναι πλέον πιο χρήσιμο για την επαγγελματική καθημερινότητα του χρήστη

0
64

Μεταξύ των αλλαγών στο Workspace, πολλές αναβαθμίσεις θα λάβει και το Google Meet.

Καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρίες αισθάνονται πιο άνετα ώστε να επιτρέπουν στους υπαλλήλους να εργάζονται εξ΄αποστάσεως, είναι σημαντικό οι άνθρωποι να έχουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να κάνουν τη δουλειά τους εξίσου καλά και από το σπίτι. Η Google βασιζόμενη σε αυτή τη σκέψη, ενισχύει το Workspace (πρώην G Suite) με πολλές ενημερώσεις.

Αρχικά, η λειτουργία Assistant του Workspace βγαίνει επιτέλους από την beta έκδοση. Ο χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτή τη λειτουργία για να συμμετάσχει σε συναντήσεις, να μάθει τι συμβαίνει στο Ημερολόγιό της εργασίας του ή να στείλει μηνύματα. Η δυνατότητα αυτή είναι πλέον διαθέσιμη σε φορητές συσκευές ενώ παραμένει σε beta έκδοση σε έξυπνα gadgets όπως smart ηχεία.

Αλλαγές υπάρχουν και στο Google Meet, καθώς ο χρήστης θα μπορεί να λάβει μέρος σε συζητήσεις, δημοσκοπήσεις ή Q&A’s (ερωτοαπαντήσεις) από όποια συσκευή επιθυμεί. Η εφαρμογή βιντεοκλήσεων λαμβάνει επίσης αναβαθμίσεις στο live stream, που και αυτή θα περιλαμβάνει δημοσκοπήσεις και Q&A’s ενώ θα είναι αρχικά διαθέσιμη για Αγγλικά, Ισπανικά, Γερμανικά, Πορτογαλικά και Γαλλικά. Επίσης, το Meet θα έχει μία νέα επιλογή ώστε ο χρήστης να βλέπει περισσότερα άτομα ταυτόχρονα σε μικρότερες οθόνες, καθώς θα υποστηρίζει και λειτουργίες διαχωρισμού οθόνης (split screen) και PiP (picture in picture) σε φορητές συσκευές.

Όσον αφορά τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής, (νοσηλευτές, δάσκαλοι, πωλητές, εργάτες, οδηγοί φορτηγών κ.α.) η Google θα κάνει διαθέσιμη την υπηρεσία Google Workspace Frontline με την οποία θα τους δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούν προσαρμοσμένες αναφορές ώστε να βοηθηθούν να ψηφιοποιήσουν τα δεδομένα της εργασίας τους. Η Google αναφέρει ότι αυτές οι λειτουργίες θα παρέχουν στους εργαζόμενους ασφαλή πρόσβαση σε πληροφορίες που χρειάζονται σε οποιαδήποτε συσκευή ενώ θα τους βοηθήσουν να συνεργάζονται και με άλλες εταιρικές ομάδες, αποτελεσματικά και με ασφάλεια.

Ανάμεσα στις αναβαθμίσεις, ο υπάλληλος πλέον θα μπορεί να καθορίζει το πρόγραμμά του επισημαίνοντας ποιες ώρες της ημέρας είναι διαθέσιμος ώστε να ενημερώνονται και οι συνάδελφοί του για μία πιθανή συνάντηση. Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα προσθήκης και συμβάντων εκτός γραφείου, ενώ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όλα τα αιτήματα για συνάντηση θα απορρίπτονται αυτόματα.

Ακόμη, η Google φέρνει τη λειτουργία Focus Mode κατά την οποία ο χρήστης θα μπορεί να ρυθμίσει χρονικά διαστήματα κατά τα οποία οι ειδοποιήσεις θα είναι περιορισμένες. Έπειτα, η Google θα στέλνει αναφορές που τις ονομάζει Time Insights οι οποίες θα ενημερώνουν τον χρήστη τον τρόπο με τον οποίο περνάει τις μέρες του.

Ο υπάλληλος θα μπορεί επίσης, να χρησιμοποιήσει δείκτες τοποθεσίας ώστε να ενημερώνει τους συναδέλφους του πότε βρίσκεται στο σπίτι και ποιες ημέρες θα είναι στο γραφείο. Την ίδια στιγμή, οι λειτουργίες Chat, Jamboard και Ημερολόγιο, θα εμφανίζονται στο Workspace Essentials για ευκολότερη πρόσβαση.

Το Workspace θα έχει επίσης περισσότερα εργαλεία ασφαλείας. Με την επιλογή Expanded Data Regions, ο εργαζόμενος θα μπορεί να επιλέγει τη γεωγραφική τοποθεσία όπου αποθηκεύονται τα δεδομένα, ενώ η λειτουργία Assured Controls θα βοηθήσει σε άλλα θέματα cloud πρόσβασης.

Πηγή